10 Ekim 2010 Pazar

Bugün Size Bir Sürprizim Var!

Günaydın! Gece çok güzel bir uyku çektikten sonra yine burdayım :)  Bugün çok iyi hissederek uyandım. Gözüme giren güneş uyan dedi; uyan da bu mükemmel havanın tadını çıkar!

Güzel bir kahve ardından güzel bir kahvaltıdan sonra yapacak bir şey bulamadım ve dolaplarımla çekmecelerimi düzenleme kararı aldım! Bu aktivitemin sonucunda ortaya bir koli neredeyse hiç giyilmemiş kıyafet, önceden aldığım, birçoğu hala etiketiyle duran ve şu an saçlarım kısa olduğu için takamadığım bir sürü toka çıktı. Şimdi bu eşyaları bağışlayabileceğim bir yerler arıyorum. Bu yazımı okuyan ve ihtiyacı olan birilerini bilen arkadaşlar varsa onlardan benimle iletişime geçmelerini rica ediyorum :)

Şimdi size bir sürprizim var! :) Ciddi bir kozmetik ve iç çamaşırı çılgını olan bendeniz bugün farkettim ki artık bu durum çılgınlık boyutlarını falan aşmış. Bu yüzden kullanmadığım ve eskimesini istemediğim ürünleri buradan sizlere çok uygun fiyatlardan satışa sunmayı düşünüyorum.

Bugünün sürprizine gelince:


Elizabeth Arden

Arden Beauty EDP Spray 100ml/3.3oz

  • Asil, saf ve eşsiz bir parfüm.
  • Günün en ferah anlarını yaşamanızı sağlar.
  • Uzun süre kalıcı kalitesiyle şehvet ve kadınsılığa hayat verir.
  • Heyecan verici çiçeksi sarmal ile sarar.
  • Gündüz veya gece kullanımı uygundur.


Şimdi nerden çıktı bu demeyin çünkü o kadar çok parfümüm var ki bana hediye olarak gelen bu güzel parfümü açıp yaklaşık 5 ml kullanıp sonra resmen unutmuşum! Diğer bir çok çöpe gitmek zorunda kalan eşyam gibi bu güzel parfümün de heba olmasını istemiyorum tozlu raf  köşelerinde :(

En sevdiğimiz kozmetikçimiz olan strawberrynet.com'da bu güzel parfüm 100 ml %5 indirimli olarak 82.50 TL'den satılıyor. Bense size 95 ml'sini 55 TL'ye vermeyi teklif ediyorum! Ne dersiniz? 
Eğer bu fırsatı kaçırmak istemiyorsanız benimle irtibata geçebilirsiniz :) Satışı www.gittigidiyor.com üzerinden %10 fiyat farkıyla veya hesabıma parayı yatırdıktan sonra ürünü size yollamak koşuluyla yapabilirim, nasıl isterseniz :)

Yani bugünüm de böyle geçti. Şimdi biraz terasa çıkıp çiçeklerimle ve yeni ektiğim fesleğenlerimle ilgilenmeliyim. Belki bir de şöyle güzel bir Türk kahvesi içerim :)

Öpücükler!

Bailey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails