11 Ekim 2010 Pazartesi

Bugün Harika Bir Şey Yaptım! :)

Günaydın! :) 

Bugün uzun zamandır yapmak istediğim şeyi yaptım WWF'a (www.wwf.org.tr) üye oldum! Üye olurken ödediğiniz ücret vakfa bağış olarak gidiyor. Üye olmak için 5TL, 10TL, 25TL, 50TL veya kendiniz seçebileceğiniz herhangi bir miktarı ödeyip her ay bu ücreti ödeyeceğinize dair bir anlaşma yapıyorsunuz. Bunun sonucunda adresinize üyelik kartınızı ve üyeliğe hoşgeldin paketinizi yolluyorlar. Her ay da e-bültenlerini e-mailinize postalıyorlar.

Bunlar dışında iki seçenekleri daha var. Biri doğrudan 25TL, 50TL, 100TL veya yine istediğiniz herhangi bir miktar ile ağaçları, suyu ve nesli tükenmekte olan canlı türlerini korumak için bağış yapmak, bir diğeri de bir canlı türünü 10TL, 30TL veya 75TL karşılığında evlat edinmek! Yani mesela bir su kaplumbağasını evlat edinebilirsiniz :) Bunun sonucunda adresinize evlat edindiğinize dair sertifikanızı yolluyorlar. 


Üyelik kartım geldiğinde benim de ilk işim bir canlı türünü evlat edinmek olacak :) Bu tür yardımları gerçekten çok seviyorum. Üzerinde yaşadığımız kara parçasında sadece bizler yokuz. Bizlerle birlikte bir sürü canlı da bu havayı soluyor. Bu yüzden zaten hali hazırda bazı zamanlar yaptığımız bencillikleri bir kenara bırakıp bu tür yardımlarda bulunmak, bir nebze de olsa onlara yardım ettiğimizi bilmek güzel olur diye düşünüyorum :) Hem bakın ormanları, ağaçları, suyu ve nesli tükenmekte olan canlıları korursak, bozulan ekolojik dengeyi tam olarak düzeltemesek de düzeltmek için en azından bir çaba sarf etmiş olacağız.


Bugün siz de dünyamız için bir şeyler yapmak istemez misiniz? Ben yaptım ve kendimi süper hissediyorum, tavsiye ederim! :)

Güzel günün tadını çıkarmanız dileğiyle, kocaman öpücükler!

Bailey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails